Werken bij Forehand
Zeg je Forehand dan zeg je ‘doe maar gewoon normaal’. De Rotterdamse mentaliteit is al sinds 1990 hecht verankerd in onze cultuur. Niet lullen maar poetsen. Gewoon doen. We werken hard en maken veel plezier. We maken fouten en lossen ze weer op. We vieren successen en blijven met onze beide benen op de grond.
De branche waarin wij werken ontwikkelt zich in rap tempo. Daar spelen wij continu op in. Door onze slimme oplossingen zorgen wij voor verbinding met de toekomst.
Hoe ziet jouw toekomst er eigenlijk uit? Lees hier de verhalen van onze collega's.
Sollicitatieprocedure
Wij staan voor een diversiteitsbeleid dat gericht is op gelijke kansen voor iedereen; of het nu gaat om vrouwen, mannen, leeftijd, etnische achtergrond, geaardheid en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Iedereen is welkom en als jij je in onze vacatures herkent dan nodigen we je graag uit tot sollicitatie.
Sollicitatiegesprek
Lijkt jouw sollicitatie aan te sluiten op onze vacature? Dan nodigen we jou uit voor een (online) sollicitatiegesprek waarin we elkaar kunnen leren kennen en bepalen of er een match is. Dit gesprek is met jouw toekomstig leidinggevende en een collega. Soms vinden er meerdere gesprekken plaats of vragen we je iets voor te bereiden voor het gesprek.
Welkom bij Forehand.
Vacatures
Even voorstellen
Als Senior Accountmanager binnen Forehand ben ik verantwoordelijk voor de regio Zuid-Nederland. Het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties, eerlijk en betrouwbaar advies over jouw netwerkinfrastructuur en de juiste actieve en passieve netwerkoplossingen? Daarvoor moet je bij mij zijn! Niets is te gek en (bijna) alles is mogelijk. Samen met mijn collega’s zorg ik voor een professionele oplossing. De continue innovatie is wat Forehand voor mij al 15 jaar bijzonder maakt.
"Sinds 2008 een echte Forehander, hoe doe je dat? Gewoon, aanpakken!"
Sören Steehouwer (Senoir Accountmanager)
Samen de klant vooruit helpen
Onze klanten staan altijd op #1. Ben je relatiegedreven en klantgericht? Dan pas je perfect binnen ons team!
Persoonlijke ontwikkeling
We hechten veel waarde aan jouw ontwikkeling: daarom geven wij technische trainingen, bieden je cursussen aan en helpen jou persoonlijk verder te ontwikkelen binnen onze organisatie.
Bij Forehand staan zowel de klant als de medewerkers centraal. Deze waarden zijn cruciaal voor mijn rol als Inside Sales en ik kan met zekerheid zeggen dat deze waarden dagelijks worden nageleefd. In mijn functie zorg ik ervoor dat klantgerichtheid altijd voorop staat. Door vertrouwen en expertise adviseer ik klanten vroegtijdig in het proces, kijk ik verder dan alleen hun directe vragen en bied ik oplossingen die de komende 25 jaar meegaan. Tijdig met klanten in gesprek gaan en ervoor zorgen dat onze netwerkcomponenten op het juiste moment en op de juiste plaats arriveren, leidt tot tevreden klanten. In de regio "West" onderhoud ik veel contact met fijne klanten en richt ik mij op het opbouwen van duurzame relaties. Dit geeft mij elke dag weer de motivatie om uitstekende resultaten te behalen!
Het geheime recept van plezier in je werk? De sleutel tot werkplezier is het hebben van inspirerende collega's en uitdagende projecten.
Stephen Lommers (Inside Sales)
Branche van de toekomst
Technologie wordt iedere dag slimmer en dataverkeer is morgen nóg belangrijker dan vandaag. Forehand is een belangrijke speler in deze ontwikkelingen.
Tijd voor een feestje!
Onderling informeel contact, gezellige lunches, dartpartijtjes en vrijdagmiddagborrels maken werken bij Forehand nóg leuker!
Als accountmanager ben ik verantwoordelijk voor de Regio Noord-Oost Nederland. Ik heb vanuit Forehand alle tijd en vrijheid gekregen om de regio eigen te maken en mezelf te ontwikkelen. Dagelijks hou ik mij bezig met het onderhouden van bestaande en nieuwe klantrelaties, het adviseren van de beste oplossingen en het uitbouwen van de regio. Forehand is een echt Rotterdams bedrijf, een open en persoonlijke cultuur, we werken hard en wij gaan net een stapje verder. We werken als een team, we staan altijd voor elkaar klaar, we zijn zeer klantgericht en creëren de mooiste oplossingen. Het dagelijkse contact met klanten vind ik prettig en geeft mij veel energie. Ik vind het erg belangrijk om de klant te leren kennen, het nakomen van afspraken en de juiste ondersteuning te bieden en het vieren van gezamenlijke successen!
Jessica Kaspers (Accountmanager - Regio Noord-Oost)
Enthousiast geworden?
Bekijk onze vacatures of neem contact met ons op om gewoon eens kennis te maken.